Postoje sedam opšte prihvaćenih koraka koji sačinjavaju ključne elemente u razvoju novih proizvoda. Pošto se ciklus razvoja znatno skratio, više nije preporučljivo da se sprovodi sekvencijalni pristup korak po korak. Bitno je napomenuti da odluke i informacioni inputi iz svakog koraka su i dalje od izuzetnog značaja za razvoj novih proizvoda.
Tradicionalni koraci u razvoju proizvoda:
Stvaranje ideje / Osmišljavanje
Preliminarna analiza
Razvoj koncepta proizvoda i njegovo testiranje
Poslovna analiza
Razvoj marketing-strategije
Tržišno testiranje
Komercijalizacija
Razvoj novih proizvoda je postalo hiper konkurentno i odvija se vrtoglavom brzinom. Proaktivni menadžeri su shvatili da tradicionalni, sekvencionalni pristup nema budućnost u novoj ekonomiji. Stoga su prihvatili fleksibilni i holistički pristup u kome naš tim za razvoj sinhronizovano sarađuje sa vašim timom ka postizanju vaših projektnih zadataka.