Kategorije

close
sort proizvodi
RAZVOJ PROIZVODA

RAZVOJ PROIZVODA

Postoje sedam opšte prihvaćenih koraka koji sačinjavaju ključne elemente u razvoju novih proizvoda. Pošto se ciklus razvoja znatno skratio, više nije preporučljivo da se sprovodi sekvencijalni pristup korak po korak. Bitno je napomenuti da odluke i informacioni inputi iz svakog koraka su i dalje od izuzetnog značaja za razvoj novih proizvoda. Tradicionalni koraci u razvoju proizvoda: Stvaranje ideje / Osmišljavanje Preliminarna analiza Razvoj koncepta proizvoda i njegovo testiranje Poslovna analiza Razvoj marketing-strategije Tržišno testiranje Komercijalizacija Razvoj novih proizvoda je postalo hiper konkurentno i odvija se vrtoglavom brzinom. Proaktivni menadžeri su shvatili da tradicionalni, sekvencionalni pristup nema budućnost u novoj ekonomiji. Stoga su prihvatili fleksibilni i holistički pristup u kome naš tim za razvoj sinhronizovano sarađuje sa vašim timom ka postizanju vaših projektnih zadataka.
close
logo

Filtriraj brendove

Filtriraj kategorije

Filtriraj atribute

Pronađeno je proizvoda

  • Temp keyboard_arrow_right
  • Placeholder slike

  • Atribut proizvoda check
    check
  • Akcija - 0 % Akcija
    RSD RSD

    Ovaj sajt koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa korišćenjem sajta, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima korišćenja kolačića i potvrđujete prihvatanje kolačića na njegovim stranicama.

    Prihvatam